Posted by: najmunsuraya | May 3, 2009

Aiza muqarar yaa duktur..

 

 syukran yaa dukur fathi =)

 

…Gambar di atas sangat bermakna.bukan selalu dpt peluang beramah mesra dgn duktur dlm erti kata lain..jd rapat ketika ingin muqarar hehe.duktur fathi antara pensyarah yang paling memahami dan selalu bertolak ansur dgn pelajar wafidat ( pelajar antarabangsa lah gitu ).

…Haiya yaa binti,min awal.. iftah sofhah wahid..iktibikunna haza ass’sual..(dgn bahasa arab fushahnya yg jelas dan terang )bla..bla..bla..yang amat menerujakan dari setebal2 kitab,tidak sampi separuh yang muqarar.sempat juga minta tauqi3 duktur ni.rasa mcm artis pon ada =) di akhir katanya..insyaallah yaa ibnati azizah…kullu kunna najah waimtiaz fil imtihan wa ba3da zalik entunna satarji3 ila biladik bissalamah =) syukran yaaa duktur..

Advertisements

Responses

  1. Aku rasa cantik lagi kau tulis Doktor dari Duktur. Lucu.haha

    Haiya yaa binti,min awal.. iftah sofhah wahid (ada salah ni..kekeke)

  2. alah d mesir biasalah arab ammi.. pompuan or lelaki sama je, kadang dorang tak guna kaedah nahu yg btul. Kadang Lausamahti,pon dorang guna untuk lelaki.

  3. to niena:btul tul kak dimesir ni kaedah tak ikut sgt.
    to al-fannani:yalah cikk..mmg xbtul.iftah-iftahi (utk pompuan).Ejaan ‘duktur’ ikut sebutan arab dal kaf ta’ wau ro’ hehe..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: