Posted by: najmunsuraya | May 12, 2009

..Baby boy..

Dalam keheningan (opss..hening ke?),dalam keghairahan kami menghadapi hari imtihan tidak lama lagi,hari ni aku dikejutkan dan dikhabarkan berita baik dan gembira dari seberang yang memang aku nantikan.Apa dia…bukan mimpi tapi ianya realiti walaupun kadang2 selalu jadi impian dan kenyataan hidup aku but not now…(uit sabarlah sur…huhuhu)..alhamdulillah bertambah lagi seorang anak buah..seorang lelaki ,baby boy again…lahir dengan selamat pada pukul 5.0am (sumber dari mak aku yang katakan kakak ipar dikejarkan ke hospital tg karang seawal pukul 2am lagi,tapi atas masalah yang agak sukar,dia dikejarkan ke hospital sungai besar plk,mybe lbih complete sistem disana.) Then,serta merta tepon abg aku..dengan nada cerianya menunjukkan sgt2 gembira ( begini kot rasanya seorang suami bila dah menjadi ayah..huhu) aku turut teruja juga..yalah suda lama tidak menimang anak buah,yang ada pon suda mencecah 4 dan 3 tahun.hurm..so cute jer rasa bila dapat sorang lagi ahli baru ni.walaupun aku jauh dimata (cewah!!..) tapi turut juga rasa keghairahan dan kegembiraan tu.lantas abg berkata : beso woo anak aku….3.3kg sama cam ko.huh..: Aku pulak dipersalahkan,pdhal makcik die xde kena mengena langsung.Yalah..memang sesuailah tgklah Ayah dan Ibu dia.( konon2 inilah gelaran dorg nnt,agak kemelayuan sedikit hehehehe ).

So…apalah nama baby boy ni?…..Mohd Akhil Hayyy, opsss bukan…His name is Mohd Akhil Syahir.

Selamat datang ke dunia wahai akil..tggu makcik balik sana bawa hadiah =)

Responses

  1. memang patutla aciknya disalahkan …..patut…patut….
    😛


Leave a Reply

Categories

